子供産まれてからは話題はもっぱら子供についてばっかりですw

2015-05-31

厚木のおじちゃんのお葬式

Today was the funeral of my great-uncle. I heard he drove himself to a hospital because he wasn't quite, and then he died there next day. He was gentle, reliable and splendid person. He took such great care of me especially when I was a student in university. We planned ro meet this weekend, so it's too pity.
 I'm still very sad but my feelings are a little bit calm thanks to farewell to him neatly.

今日は厚木のおじさんの葬儀でした。月曜日に調子が良くないなと思って自分で運転して病院へ行き、翌日亡くなってしまったそうです。79歳でした。とても優しくて頼り甲斐のある立派な人でした。私の事をとても可愛がってくれて、とりわけ大学生の時には本当にお世話になっていました。この週末におじさんに会いに行く予定だったので、本当に残念です。
まだ悲しいけどきちんとお別れできたお陰で少し気分は落ち着いてきました。

0 件のコメント: